nickvandrie.reismee.nl

nieuw zeeland

Daar ben ik weer mensen,

Ik heb gehoord dat mn stukje in de smaak viel dus laat ik julllie dag dan nog maar is opvrolijken met een verhaaltje. Zo waren de laatste dagen sydney prima, eerst naar manly beach geweest en vorige week zondag naar bondi beach. Zwaar leven heb ik toch ook.

Maandag vlogen we dan naar auckland wat gelukkig minder ver vliegen was. Prima hostel en zo kwamen we oude bekenden van ons tegen, die vroegen of we mee wouden eten en dat zij zouden koken, en zo beleefd als ik ben kon ik dat natuurlijk niet weigeren. Die avond was er toevallig een studentenfeestje in de bar naast het hostel dus daar hebben we even van meegenoten natuurlijk. Die dag erna naar rangitoto geweest, een vulcanisch eiland, voor degene die niet weten wat rangitoto is. Daarna gingen we naar het noorden waar we zouden duiken, wat gebeurde op donderdag. Vroeg op en dan werden we opgehaald door de bus, en door op de boot. Ik kwam erachter dat ik bijna niet meer wist hoe ik moest duiken. Ik wou die zuurstof fles nog niet niet.op me buik zetten maar de check van je uitrusting werd toch even hard nadenken voor me. Maar wauw wat we beneden gezien hebben was prachtig, zoveel vis, pijlstaartroggen en nog meer vis waarvan ik de naam niet weet haha. Gewoon mooie vissen. Daarna naar bay of islands gegaan en nu weer terug in auckland, waar we dinsdag onze busreis beginnen door het land. Heb hanko 1 keer een een blauw oog geslagen maar voor de rest vermaken we ons goed samen met alle mensies die we leren kennen. En voor alle mensen die weten dat mijn engels niet zo goed is, het gaat steeds beter en maak ondertussen ook al engelse grappen. Zo grappig als ik in Nederland ben is t nog niet maar dat komt vanzelf.

Groetjes

En mijn foto's zet ik voorlopig op Facebook tot ik een computer tot mijn beschikking heb. Vanaf mobiel en tablet kan ik ze hier namelijk niet opzetten.

Reacties

Reacties

Jolanda

Hee kanjer! Wat een mooi leven hebben jullie! Heerlijk zo genieten! leuk reisverslag Sjaak! Xx

rene

begon ik vol enthousiasme met het lezen van alweer je tweede verhaal kom ik in de tweede zin dezelfde fout tegen, EZEL dat je er bent, ben er meteen mee gestopt
dag lekkere vent

jolanda

wanneer schrijf je het volgende reisverslag? Volgens mij heb je weer genoeg beleefd! Vind het leuk hoe je schrijft, net zoals ome Nees! Ha,ha xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active