nickvandrie.reismee.nl

Einde verhaal. Over. Schluss. Uit met de pret.

Hallo,

Omdat ik weet dat velen uit de Woerdense gemeenschap mij missen zal ik beginnen met het vertellen wanneer ik mij weer in het pitoreske Woerden zal proberen te settelen. Dit zal morgenavond zijn. SNIK SNIK. En voor de mensen die zeggen dat ik altijd alles op het laatste moment doe, dat klopt. Ik stap vanavond als het goed is het vliegtuig in en ik verdoe mijn laatste uurtjes aan het schrijven van dit verslag. Maar ik doe het met liefde natuurlijk.

Zoals iedereen zich nog kan herinneren van mijn 'pas' geschreven verhaal gingen mijn ouders, Gert en Jolanda, Hanjo en ik donderdag naar Noosa. Vrijdags lekker rustig aan gedaan en zaterdags naar de Eumundi markt in Eumundi. Een leuke markt met lokale spullen. Erg interessant natuurlijk. Zondags naar een Aussi kerk geweest wat best wat indruk had gemaakt op ons. En maandags naar de 'Australia Zoo' van mijn vroegere held Steve Irwin. Je raadt het nooit maar gedurende deze dag in de dierentuin zagen wij veel dieren!!! En een leuke krokodillen/vogel show. Dinsdag's op een moerassen safari geweest waarbij de enige echte Indiana Jones ons meenam op avontuur in de Australische moerassen. Wat niet zo gek is als je op moerassen safari gaat. Erg leuk en op erg mooie kiekjes geweest. Overal om de boot zwommen krokodillen en mijn moeder, bij velen bekend als Trix, had der benen buiten boord hangen en zo dacht een 7 meter lange krokodil zijn lunch in het vizier te hebben. Gelukkig hapte die in de benen van de vrouw zittende naast me moeder. Ging maar net goed. Woensdag weer lekker rustig aan gedaan en hebben we alleen een wandeling gedurende zonondergang gemaakt. Wat een plaatje! En de dag ernaar naar Fraser Island. Woehoe. Dit is 1 van de mooiste bestemmingen van de oostkust van Australië. Vrijdag's een tour over het eiland gedaan waarbij we vele mooie plekjes hebben bezocht zoals Lake McKenzie, de Pinaccles en Eli Creek. Ook hebben we een vliegtuigrit over het eiland gedaan waarbij we opstegen en landde op het strand. Grandioos! Genoten hier! Zondag terug naar Noosa en die maandag voor het eerst van me leven op een knol gereden. Voor de mensen die niet weten wat een knol is, zoek maar op google translate. Door het bos en over het strand, erg leuk, alleen minder voor mijn klokkenhuis gedurende het draven. En woensdag was het alweer tijd om gedag te zeggen. Ging snel maar erg leuk gehad, nogmaals dank. De dagen erna ging ook hanko naar huis en begon ik mijn solo avontuur. Fantastisch gehad met top mensen. Vooral in Bali erg genoten en fantastische plekken gezien. De wereld heeft zoveel moois te bieden, ongekend. Gewoon ongekend. Echt waar. Ik zou graag meer over Bali schrijven maar ik heb weinig tijd meer dus ik ga afronden. Als je echt niet meer wachten kan om de verhalen te horen kan je me altijd bellen en dan vertel ik je mijn verhalen persoonlijk. En goh wat vliegt de tijd toch. Doe allemaal maar extra lief als ik terug ben want ik zal wel moeten acclimatiseren in Woerden. Dus Trix, vraag niet of ik al me bed heb opgeschud, me raam heb open gedaan en me rolgordijn omhoog heb gedaan als ik pas 1 seconde uit bed ben. Bij voorbaad dank. Ik kijk ernaar uit jullie allemaal weer te zien en ik hoop jullie spoedig in mijn armen te mogen sluiten. Dit was het dan.

Kus

Reacties

Reacties

rene

wat een knol is hoef ik niet op te zoeken hoor
had meer moeite met je klokkenhuis maar daarmee bedoel je vast huisje en ja dan snap ik het, maar niet getreurd want die gebruik je toch nog niet kleine knul.

zal ook voor ons wennen zijn als je er weer bent haha

trix

Ha,ha, je kan smeuïg vertellen Sjaak!
Tot morgenavond hopelijk weer! Xx

moeder van David

Hahahahaha! Ik bewaar dit verhaal, als ik nog eens depri ben pak ik het weer en dan word ik vanzelf weer vrolijk!!

Gert jr

Geniale reactie René hahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active