nickvandrie.reismee.nl

first impression

Over een uurtje zal het echte backpacken beginnen want ik vlieg over een uurtje naar nieuw zeeland. Terwijl ik mezelf een beetje verveel op het vliegveld en een beetje flauwe grappen maak tegen hanko kwam het in me op om een verhaaltje te schrijven voor de mensen die het leuk vinden wat van me te horen, zoals me hippe oma achter der tablet of buurman jan. En me familie niet te vergeten, zoals me vader met zijn intern verdriet. Schrijven is niet echt mijn ding moet ik zeggen maar ik zal er me best voor doen.

Zo begon mijn reis in Singapore, waar we woensdagavond aankwamen. Na het inchecken enzo in het hotel gingen we een soort markt op, erg leuk. Nog karoake gezongen in een bar met wat biertjes en toen vonden we t welletjes want de volgende dag hadden we een stadstour, wat de moeite waard was. De foto's zullen dan ook nog volgen.

Donderdag in sydney aangekomen en een beetje door de stad geslenterd, zoals toeristen dat doen. Savonds lagen we half 10 in bed toen we letterlijk uit ons bed getrokken werden door onze engelse vrienden die ons het nachtleven van sydney wouden introduceren. Wat een gekke gasten maar wat een leuke avond. Verder hou ik me verhaal kort omdat me wifi van een uur zo is afgelopen, vrijdag en zondag naar manly en bondi beach gegaan, helaas nu beetje verbrand, maar geen zorgen trix want het valt mee allemaal. Vrijdag naar winifred falls geweest in royal national park, 1 woord voor het park en de waterval: prachtig. Groeten voor iedereen.

See ya

Reacties

Reacties

Jan

Leuk Sjaak! Goed smeren he!?

David

Leuk verhaal Nick! Volgens mij heb jij je roeping als schrijver gevonden, ga zo door :) Enjoy X

Oom René

Zet m op Sjaak , je kan het
Het is niet wouden maar wilden in ABN haha
Geniet ervan, we denken aan je

Anita telkamp

Onwijs leuk om te lezen...... Geniet van alle het moois wat op je pad komt!!!!

Els van der Laan

Leuk verhaal Nick, blijf vooral schrijven hoor, ik vind het leuk om het te lezen!!

Jolanda

Hee Sjakie!
Leuk reisverslag! Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Veel plezier verder en goed blijven smeren! Xxx

Claudia

Hoi Nick, leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat en dat jullie genieten van jullie reis! Blijven genieten!!! Wij zijn benieuwd naar je reisverslagen ;-)

Jan de buurman

Beste Nick ,Leuk en spannend joh. Ik hou je Vader en Moeder in de gaten hoor. Dat ze niet teveel met rode ogen rondlopen. Klein beetje mag wel toch.
Sterkte en geniet man. Dominee en tuinman worden kan altijd nog.
groet van jan ( buurman)

anja millenaar

He Nick nou zo te lezen heb je het nu al naar je zin. Ik heb vanmrg nog even met je moeder koffie gedroken, en al je foto,s en filmpjes even bekeken die zij al op haar telefoon heeft. Nou ik weet zeker dat je de tijd van je leven zal hebben. Veel plezier nog samen met Hanko

oma

Hallo Nick,
Ik heb genoten van de foto's.
Heb er erg van genoten, Super dat je het zo naar je zin hebt

Groetjes van je lieve oma.

Karline

Super leuk Nick! Geniet ervan!! Wij houden je blog in de gaten en horen alle verhalen wel van Trix en je vader. X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active