nickvandrie.reismee.nl

vervolg avontuur

Alooaaaaa allemaaal,

Allereerst mijn excuses voor het niet schrijven van mijn reisblog terwijl ik weet dat velen maar wat geïnteresseerd zijn in wat ik hier allemaal uitspook. Omdat ik dus lang niet geschreven heb wordt het misschien wat lang maar met mijn schrijfkunsten zeker niet saai. Zo begon mijn busreis met 'kiwi experience' in Auckland, waar we ook voor het eerst de groep ontmoetten. De eerste indruk kon beter maar nu aan het einde van mn reis met deze groep moet ik zeggen dat deze mensen onder andere mijn reis gemaakt hebben. Zo gingen we na auckland naar hot water beaches en waitomo, waar ik een excursie heb gedaan in de 'waitomo caves' die licht geven in t donker. Erg vet! Geld moet rollen, anders was t wel vierkant dus de dag erna zijn hankoen ik gaan raften. Wauw wat was dat gaaf. Hanko was een beetje nerveus vooraf maar die genoot er ook wel van. Daarna naar lake taupo vertrokken waar we een dag hebben 'gechilld' aan het meer en onder een waterval die warm water uitspoot. Leven! Biertje erbij en genieten. Savonds hier ook eerste keer uitgaan met de groep en ja dat was ook gezellig. Mis alleeen mn Nederlandse muziek en het babbelen in het engels kan ook nog wel wat verbeterd worden, voor degene die snappen waar ik t over heb ;) Gekkigheid. Daarna door naar river valley waar we in een prachtige vallei verbleven, echt prachtig. Daarna wellington en door naar kaiteriteri, mn mooiste herinnering tot nu. Een prachtig national park en water zo blauw en gingen met een leuk groepje. Als je nog wat geld over hebt raadt ik deze plek van harte aan.Daarna door naar westport waar kiwi een verkleedfeestje had georganiseerd, vandaar de 'leuke' panda foto's op facebook. Ondertussen ook al een best hecht groepje gekregen en tot onze verbazing merken we dat deze mensen meer om ons geven dan wij om hen, zo moest paul zelfs een traantje laten toen die ons zag wegrijden in dus bus met de gedachte dat die ons voorlopig niet meer zal zien. Arme jongen haha. Verder sla ik wat stadjes over wat dat is niet interessant voor jullie, het echte werk begint weer in queenstown waar we aankomen op st patricksday. Een ierse feestdag waarbij iedereen groen gekleed is en heel de stad op zn kop staat, goeie binnenkomer! Laten we nou net ook wat ieren in ons vaste groepje hebben, vervolg hoef ik vast niet te vertellen want dat kan je wel raden.Verder niet zo spannend in queenstown behalve dat ik geluge heb, soort karten van de berg af. Echt lache was dat. Voor ik het vergeet, we zijn ook naar millford geweest. Een boottocht van 2 uur maar wat was dat indrukwekkend mooi, fantastisch. Nu in lake tekapo, en door naar wellington voor onze laatste dag. Dan door naaar AUSI! wat een lang verhaal zeg, sorry mensen. Hopelijk gaat met jullie ook alles goed en is er nog niet zo veel veranderd daar in het saaie woerden. Hoor wel van jullie als jullie meer willen weten, zoals neef jan die altijd geïnteresseerd is hoe t met de vrouwtjes gaat en ze zelfs op facebook opzoekt haha. Spreek jullie en het ga jullie goed. Donaties zijn trouwens altijd welkom.

Groeten xx

Reacties

Reacties

ome Rene

wat klinkt dat gaaf allemaal
ben wel een beetje jaloers hoor

geld krijg je niet maar ik wens je nog wel veel plezier

de moeder van David

Hahaha! Nick, blijf schrijven, you make my day!

jolanda

hee sjaak, jullie hebben het giga leuk, zien veel en maken veel plezier! Ik zeg dan ook in jouw taal: vet gaaf man! veel plezier verder in Ausi! X

Jan de Buurman

He , die Nick.
Wat een avonturen man. De ene dag loopt zo met activiteiten over in de andere dag. Als je terug komt moet je wel aan de bak he , dus rust ook eens uit.
Je Moeder spreek ik ook steeds hoe het gaat met ´t jochie. Ze leest wel niet zo leuke berichten in de krant over vliegtuigen die neerstorten en mensen die vermist worden. Dan moet ik er ff opmonteren.
Nou groet van je Buurman.
ps. Weet je nu al of je Dominee wordt of Tuinman. hi hi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active