nickvandrie.reismee.nl

cairn

Goedeee dag,

Na een tijd niks geschreven te hebben besluit ik maar mijn 20 uur durende busreis te vullen met het doorvertellen van mijn vele avonturen aan mijn geliefde volgers van mijn blog. Het zijn haast zo veel avonturen dat ik ze haast niet meer allemaal kan onthouden, vandaar dat het goed is dat ik ze ook voor jullie op moet schrijven. Zo eindigde mijn laatste sprookje in nieuw zeeland en begon er een andere in cairns, waar wij 3 weken doorgebracht hebben. Iedereen vroeg ons waarom we daar zo lang bleven? En dit is het antwoord: geen idee. Maar misschien hebben jullie t wel op t nieuws gezien in Nederland, er was een beetje ophef rondom 1 van onze activiteiten. Zo dacht een iets wat minder slimme man van chinese afkomst (niks tegen chinezen)dat hij een meteoriet op zijn filmfragment had staan, de 1e gefilmde meteoriet ooit. Wat bleek nou? Het was nick die met een noodgang van 220 km per uur door de wolken schoot. Omdat de meeste van jullie dat gevoel niet kennen zal ik jullie beschrijven hoe dat voelt. Hebben jullie wel is een nachtmerrie waarbij je bij het eind ervan van een rots of iets valt, en dat heel je lichaam door de druk samengeperst wordt en je wakker schrikt. Zo voelt het een beetje, alleen dan zonder het wakker schrikken. Prachtig om te doen. Genoeg over de skydive. Ook hebben we beide gedoken, waarbij ik voor t eerst de lucky one was. Zag namelijk haaien en schildpadden en nog meer andere verschijningen die zich in het great barrier reef voortbewegen. Prachtig. Ook zijn we naar cape tribulation geweest en een dag 7 watervallen hebben bezocht.Maar dit zal ik verder kort houden. Verder doen we hier niet heel veel meer dan aan t lagoon liggen en nadenken over verschillende levensvragen en levenswijsheden, Die we savonds trouwens soms weer vergeten. Ontmoeten veel leuke mensen maar dat is voor kortere tijd want iedereen eindigt hun reis in cairns. De 15e hebben we cairns verlaten en hebben we onze grote Ierse vrienden paul en sinead gejoint in hun campervan, waardoor ik en hanko zelfs een klein tentje hadden gekocht. Ondanks ik dat erg knus vond, zie ik mezelf niet 4 maanden in een klein tentje liggen met hanko naast me. Beste vent die hanjo maar zo knus hoeft nou ook weer niet. Via ingham zijn we 2 dagen naar magnetic island gegaan. Wilde koalas en kleine kangeroos rond de tent. Echt campinggevoel.En daarna zijn we de 19e nog steeds met onze Ierse gabbers naar airly beach vertrokken, mijn favoriete bestemming tot nu toe. Zo lekker rustig en mooie ligging, leuke mensen. Zo begonnen we hier ook echt weer mensen terug te zien vanuit cairns, en een reunie gehad met 9 mensen van uit nieuw zeeland. En hier zijn we 1 dag naar t strand geweest en 1 dag naar een waterval. Zn bijzondere waterval heb ik nog nooit gezien want onze 'reisagent' had t over een mooie waterval waar je van kan af springen, en raadt is? Een waterval zonder water haha. Beginnen nu ook in airly weer echt een groepje te krijgen zoals in nieuw zeeland wat ik leuker vind dan mensen voor 1 of 2 dagen. En ben vrijdag naar de whitsundays gegaan. Mooiste tot nu. Maar daar vertel ik over in de volgende aflevering.Want ik ben t schrijven zat en ga nog een lekker dutje doen in mijn bus. Hopelijk gaat alles goed daar in dat kikkerlandje, en ik kom alweer bijna naar huis joh. Oh en owja mn ouders komen vrijdag langs, vergeet niet je van je goede kant te showen en ze een goede vakantie te wensen. Kijk naar jullie komst uit.

Mazzel. X

Reacties

Reacties

Claudia

Dat ziet er weer goed uit Nick!
Een hele fijne tijd samen met je ouders daar!
Geniet ervan!
Groetjes van ons uit Woerden :-)

Buurman Jan

Moet maar een boek gaan schrijven.
Dat vult ook weer een paar maanden totdat je je studie weer oppakt. En het verkoopt wel denk ik ,zoals jij schrijft.
Tot op de Utrechtsestraatweg.

Rene

Het schrijven gaat je steeds beter af, het is nu zelfs leuk om te lezen haha
Begin je zo onderhand wel te missen, niet te geloven hè!
Geniet ervan met je pa en ma
Tot snel neef

Opa en oma Vliet

Hoi Nick! We horen dat je het niet echt naar je zin hebt, en dat je erg verlangt naar ons ha ha. Hier gaat het verders goed en ook wij beginnen je te missen. Geniet er maar lekker van want het is zo voorbij.

Opa en oma Vliet

en de kip staat weer voor je klaar. Veel liefs opa en oma Vliet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active